Speluitleg voor explorers

Ben jij tussen de 15 en 18 jaar en wil jij je eigen plannen maken? Word dan Explorer! De Explorers organiseren hun eigen activiteiten, zoals een zomerkamp in het binnen- of buitenland. Ga zwerven in Zweden, op kamp in Luxemburg of wadlopen in Texel. Ook organiseren ze spectaculaire evenementen, uitdagende outdooractiviteiten en als klap op de vuurpijl runnen ze gezamenlijk hun eigen afdeling.

Zelf de afdeling runnen

Explorers regelen de meeste dingen zelf: de draaien hun eigen opkomsten en organiseren zelf hun zomerkamp. Ook hun afdeling runnen ze zelf, ze kiezen een afdelingsbestuur en beheren de financiën van de afdeling. De begeleiding doet actief mee in het door de Explorers opgestelde programma en helpt als een plan dreigt te stranden.

Het bedenken van een uitdagend programma, is voor Explorers vaste prik. Explorers bedenken hun eigen programma en kunnen er ook voor kiezen om projecten te doen. Een project is een activiteit die langer duurt dan één opkomst en is dus een stuk omvangrijker als het gaat om organisatie.

Er is iets mis gegaan, probeer het op een later moment opnieuw

Stuur ons een berichtje!